wtorek, 1 stycznia 2013

Nowy Rok 2013!!!

Jak tam po zabawach sylwestrowych żyjecie?

Ja jakoś żyje choć głowa mnie boli od nie wyspania się i jak tylko wejdę do domu to spakuje na jutro plecak i idę spać. Nie ma innej opcji :)

Wczorajszą noc spędziłam we Wrocławiu u kuzynki mając wspaniałą panoramę na Wrocław i o 24.00 na fajerwerki. Było naprawdę miło i wesoło. Po 12 tradycyjnie zadzwoniłam do kogoś z życzeniami z racji, że wcześniej zazwyczaj dzwoniłam do Pauliny z którą spędzałam sylwestra to tym razem zadzwoniłam do ważnej dla mnie osoby. Chyba za 4 razem się dodzwoniłam, bo sieć nie wytrzymała przeciążenia. Ale udało się i się bardzo cieszę.

Teraz niestety powrót do szarej rzeczywistości i szkoła... Ale pocieszające dla uczniów z dolnośląskiego, mazowieckiego (i nie wiem jakie jeszcze województwo ma w tym samym czasie ferie) zostało do ferii 25 dni w tym 18 dni chodzenia do szkoły :D później 2 tyg. wolnego. Jak ja kocham czekanie  na wolne :)

Na dzisiaj tyle :) Jeszcze raz wszystkiego najlepszego w tym roku!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz