poniedziałek, 21 stycznia 2013

It's my life :)

Przepraszam wszystkich za to, że mało pisze ale takie życie aktywnego licealisty. Brak czasu na nie które rzeczy, ale za to ile się dzieje :) Ostatnie dni siedziałam nad składaniem i poprawianiem filmu na zakończenie kursu filmoteki oraz na festiwal. Jak wyszło się okaże :) Film można zobaczyć tu: http://www.youtube.com/watch?v=DpqhBGCQLqg&feature=youtu.be
Jak na razie mam dość składania filmów. Pierwsza wersja tego filmu powstała o około 1.30 w nocy a później to już same poprawki. Koleżankom z grupy przypadł do gustu z czego się cieszę :) Jedna już rzuciła propozycje  kolejnego konkursu. Czy weźmiemy udział okaże się. Po drodze przypadkowo składałam film kuzynce na olimpiadę.
Jeszcze ogarnianiem bloga na projekt...
A teraz muszę się zabrać za pisanie prac na konkurs historyczny... Oj, żeby mi się tak chciało jak się nie chce to byłoby cudownie. Podejrzewam, że do wszystkiego bym się bardziej motywowała gdyby nie te ferie już za 4 dni :) Och jak ten czas szybko leci :)
Jakie plany na ferie?

Pierwsze 4 dni na 100% w domu , bo 3 dni zajęte różnymi zbiórkami, potkaniami, warsztatami itp. z harcerstwa a we wtorek porządnie się wyśpię :D Później może dogada się z przyjaciółką i do niej wyskoczę na 2 dni. Pewnie wszystko się okaże na dniach. Nawet jeśli nigdzie nie wyjadę nie będzie to czas stracony, bo ja się czymś zajmę znając mnie :)

A dzisiaj nie wiem czy wiecie jest Dzień Babci Agnieszki a jutro Dzień Dziadka Wincentego :D Więc wszystkim kochanym babcią, dziadkom, Agnieszką i Wincentym składam serdeczne życzenia :)

A na koniec pragnę podziękować kilku osobom:

mojej najukochańszej babci- za to, że jest i mnie wspiera i zawsze mogę na nią liczyć

kochanemu dziadkowi - za to że jest

nie żyjącej kochanej babci i najukochańszemu dziadkowi - za to, że byliście i że mnie wspieracie

Moni - za ogarnięcie moich wakacji i za wszystkie rady i że jest przy mnie od ponad 16 lat

Adze - za wsparcie przez cały kurs

Agacie - za szczerą opinię

Kasi - za pomoc, opinie i za to, że jest

Walczykowi - za motywacje

Paulinie - za szukanie książki i wgl :)




"-Przyjacielu... czy Ty...?
-Tak najdroższy, kocham Cię!
A czy Ty...?
-Tak, zawsze będę przy Tobie!
A czy ja...?
-Tak, Ty zawsze możesz na mnie liczyć!
A czy będziesz...?
-Tak, będę z Tobą płakać!
A...?
-Tak, tak, śmiać się z Tobą też będę!
A czy kiedy...?
-Tak, kiedy będziesz potrzebował pomocy- pomogę Ci!
A czy wiesz, że...?
-Oczywiście, że wiem, że mogę na Tobie polegać!
I, że ja...?
-I, że Ty zawsze mi pomożesz!
Wiesz napewno też, że gotowy jestem...?
- Tak, wiem, że gotowy jesteś zginąć za mnie!
Ja też dla Ciebie zrobię wszystko!
Przyjacielu...wiesz...
-Wiem, wiem, ja również dziękuję Ci za to, że jesteś! Najdroższy... jeszcze tylko jedno pytanie...
Czy Ty...?
-Nie, nie czytam w Twoich myślach...
To skąd...?
-Ja to po prostu czuję! Czy nie wiesz, że przyjaciele rozumieją się... Tak, tak... bez słów..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz