piątek, 8 lutego 2013

"Jesteś tak blisko a tak daleko"

Czasem mam takie dni kiedy jedyną moją myślą jest sie schowć i nie wychodzic tak dlugo az sie wszystko we mnie uspokoi. Kiedy poukladam swoje mysli. Kiedy znow zobacze ze jestes blisko mnie i moge na Ciebie liczyc. Kiedy przejda mi lzy i znow bede sie usmiechac nawet kiedy slonca brak. Kiedy znów przypomne sobie nasze wspolne chwile. Kiedy to zycie bylo piekne i nie myslalam o przyszlosci. Tylko cieszylam sie z terazniejszosci. I pomyslec, ze to juz 5 lat a dla mnie to wciaz jakby to bylo wczoraj. Sa i tego dobre strony juz nie cierpisz jestes w najlepszym miejscu do jakiego wszyscy zmierzamy. I juz na zawsze jestes szczesliwy ze swa ukochana. Brakuje mi Was ale taka kolej rzeczy. Ja tu Wy tam. Kiedys sie spotkamy. Jednak mam nadzirje, ze toszyko nie nadejdzie. Kocham Was!


PS
Przeptaszam za wszystkie bledy pisze z tableta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz