sobota, 29 grudnia 2012

Doceń to co jest blisko Ciebie!

Wczoraj wybrałam się z braćmi na spacer. Z racji położenia naszej kochanej miejscowości najlepszym miejscem do spacerowania są pobliskie lasy. Myśmy udali się ten w okolice "Grzybka". Było naprawdę miło i sympatycznie, chłopcy wybiegali się i powspinalii na drzewa a ja porobiłam zdjęcia. Czyli wszyscy byliśmy zadowoleni : D '
Oto efekty :) :

"Idź, ciągle idź w stronę słońca :)"


Michał na górze a Krzysiu na dole :)


"Aga popatrz gdzie jesteśmy! : D"



"Lecę, bo chcę! : D"


"No czekaj, już skaczę!!!"

Zdjęcie z Grzybka w stronę mojego domu, którego i tak nie widać : D



Pałacyk Schaubertów



"Raz, dwa, trzy, HOP!!!"

Ach ten mój Fistaszek :)


I oni się nie wywrócili na tym błocie...




Mogę śmiało stwierdzić, że mieszkam w jednym z najpiękniejszych miejsc w Polsce. Tylko trzeba dostrzeć to piękno i je docenić :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz