poniedziałek, 6 sierpnia 2012

trza naładować baterie :D

Uwielbiam te chwile kiedy spotykam się ze znajomymi i  przyjaciółmi których nie widziałam jakiś czas. Często dzięki tym chwilą mam czas na odpoczynek, aby odetchnąć z ulgą i naładować sobie "akumulator" i zaraz po powrocie czekać z utęsknieniem na kolejne :)
W ubiegły weekend byłam razem z tatą w Lublinie u jego przyjaciół i chciałabym już tam wrócić lub spotkać się z nimi gdziekolwiek jeszcze raz. Było wspaniale do tego festiwal sztuk mistrzów i pokaz fireshow, w życiu  nie widziałam coś takiego a byłam na wielu :D
Oczywiście są minusy takiego wypadu po pierwsze za mało czasu, po drugie długa podróż. Ale było warto i tylko to się dla mnie liczy, że spotkałam się z nimi i mogłam choć chwile tam zostać :)
Teraz spełnić resztę planów i mogę wraca do szkoły :D


"Szczęścia nie znajdziesz jeśli nie ma go w tobie."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz