niedziela, 12 sierpnia 2012

cimcirimcim

Zazdrość czasem zżera ludzi do szpiku kości, jest to najgorsze uczucie jakie może być... Niestety wielu z nas zazdrości innym tego co mają przez co krzywdzą samych siebie, bo nie ma nic gorszego niż zazdrość i zdrada. 
Taka moja mała myśl na początek. Nie mam pojęcia kto czyta mojego bloga, bo nie ma żadnych komentarzy więc de facto pisze tak o, bo czsem łatwiej napisać niż powiedzie co kolwiek światu a obecnie, żeby świat o czymś się dowiedział to najlepiej informować przez internet czy media.

A moje wakacje są...
ciekawe...
interesujące...
pasjonujące...
nie jedne z najlepszych i wesołe :D oprócz faktu, że za tydzień jadę na pogrzeb wujka zamiast na biwak...
cóż takie życie...
Ale będę na następnym :)

A teraz kilka fotek z najlepszego miejsca na świecie, ze świetnymi ludźmi :)



Moniu, pochodzimy kiedyś po takiej taśmie? ^.^

to chyba na tyle :)
A jeszcze piosenka, która mi się kojarzy z moją siostrą Kasią ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz