niedziela, 29 kwietnia 2012

testy i hmmm...

I już o testach!!!! :D Nareszcie :) i nie były takie trudne jak się obawialiśmy :) dla pocieszenia drugich klas powiem tyle nie przejmuj i się, że będziecie mieli gorsze, bo cała polska ma takie więc jeśli wszędzie źle pójdzie to lo sią rzezy będą musiały obniżyć progi :) więc głowa do góry! Macie jeszcze cały rok na ogarnięcie wszystkiego i mówię wam dacie radę, bo jak ja dałam to i wy dacie ;) a po za tym kto da radę jak nie wy? Przy okazji serdecznie dziękuje wszystkim za trzymanie kciuków, za słowa otuchy i za wszystko, z kopniaki na szczęścia i wszystko :) chyba nigdy nie zapomnę tych egzaminów, tego stresu i w ogóle, po mimo stresu było naprawdę fajnie, wiem dziwnie to brzmi ale tak było :D
Ale w zasadzie to nie to chciałam pisać a co innego... Ostatnio trochę się pozmieniało w moim życiu, mam nadzieje, że na lepsze :) bo zdałam sobie sprawę z wielu rzeczy. I w związku z tymi zmianami doszłam do wniosku, że nie którzy z moich znajomych zachowują się gorzej niż dzieci... Wywnioskowałam to z zachowania pewnej osoby, która przestała się do mnie odzywać, do póki nie miała do mnie interesu. Żeby było mało to nie powiedziała mi nic prosto w twarz, dlaczego jest na mnie zła, wiem, że czasem ktoś na kogoś się obraża ze względu na jakąś rozmowę czy sytuację z dnia wcześniejszego, tymczasem w moim przypadku ta koleżanka dzień wcześniej była na konkursie. Więc "kochana koleżanko" z 3c jeśli to czytasz, powtórzę Ci po raz kolejny zrozum, że czterolatek zachowuje się lepiej od Ciebie. Ale na szczęście mam przyjaciół, którzy mnie wspierali w tej absurdalnej sytuacji, bo nie będę oszukiwać, że mnie zaskoczyła. Ale takimi "duperelami" się nie przejmuje, bo mam ważniejsze rzeczy na głowie. A i mam do Ciebie jeszcze jedną prośbę, nie niszcz życia moim przyjaciołom, nie wiem czy zrozumiesz o co mi chodzi... To chyba na tyle co miałam Ci do powiedzenia, przepraszam, że w taki sposób ale jak mnie ignorujesz to wybacz... czy sobie coś z tego zrobisz, czy nie to już Twój problem, może jeśli weźmiesz to na serio, to zmienisz swoje zachowanie i dowiesz się co to prawdziwa przyjaźń. Z głębokim poważanie Aga


"Miłość jest pragnieniem, aby coś komuś dawać,
a nie otrzymywać."
(Bertolt Brecht)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz