środa, 18 kwietnia 2012

Daria compleanno

To tak, przed tym wcześniejszym postem powinnam dodać tego ale ja jak to ja nie zrobiłam co powinnam... Więc w miarę krótkie streszczenie dnia wczorajszego :) Może zacznę od tego, że przez ostatnich kilka dni knułam razem z kilkoma osobami z 2 C aby zrobić super prezent Darii na urodziny - myślę że się udało :) Zrobiłyśmy taką antyramę z naszymi zdjęciami kilka wspólnych (niestety ich mniej bo ktoś unika obiektywu...) oraz każdej osobno. Dzięki współpracy z Mamą udało się. Ale to nie wszystko do tego upiekłyśmy podobno pysznego sernika (ja nie byłam nim zachwycona, bo go sama piekłam a nie przepadam szczególnie za własnymi wypiekami tym bardziej jeśli wiem jak smakuje to w wykonaniu mej mistrzyni). W sumie to uważam, że wczorajszy dzień był wyjątkowy i udany. Na tyle koniec bo muszę powtarzać do egzaminów...



Przyjaciele nie oczekują od ciebie, 
że będziesz idealny. 
Tak naprawdę, są niezmiernie zaskoczeni,
 gdy okazuje się, że taki jesteś.

(Pamela Dugdale)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz