niedziela, 3 marca 2013

Trafiony zatopiony!

A więc zagadliscie :) wybieram sie na Filipiny. Gratuluje! A zastanawiałam sie czy odpowiedz padnie ;)

A więc tak, lecę do tego egzotycznego kraju. I bedzie 2 tyg plaża, ocean, słońce, palmy... A u was zimno, mokro i kto wie czy znow nie spadnie snieg : P Ach, tak wiem jestem wredna :P ale podobno złośliwość to wyraz inteligencji xD co nie Klaudia? I znikne na 2 tyg.
Teraz można zapytać dlaczego tam bede?
A więc dostałam zaproszenia na międzynarodowe szkolenie dla młodziezy i znalazłam sie wsród 6 szczęśliwców z Polski. Bedą jeszcze Norwegowie, Wietnamczycy, Bułgarzy, Chińczycy, Filipinczycy i jeśli dobrze pamietam to Duńczycy :) Także trochę nas tam bedzie. A to wszystko dzięki mojej kochanej p. Bożence :) za co jestem jej ogromnie wdzięczna :) trafiłam w dobre ręce. Więc czeka mnie tez tam ciężka praca, ale odpoczne, zaczepne oddechu i dam radę. Pózniej trzeba bedzie przygotować medialne wydarzenie, ale z p. Bożenką dam radę! ;) A pózniej wygospodarować wolny czas na Poznań i Łódź, bo do Wa-wy mam zamiar wpaść 1 czerwca :D Ale, żeby i to sie udało czeka nas ( mnie i Pawła) sporo pracy :) A juz jutro postaram sie napisać, wiecej o mojej przygodzie :) Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz