wtorek, 21 lutego 2012

-.-


Niby dzisiejszy dzień miał być ok, ale tak nie było. Przeważnie jestem spokojną osoba, jednak jest jedna taka dziewczyna, która chyba powinna dostać jakąś nagrodę, bo potrafi mnie totalnie wyprowadzić z równowagi. Dziś zdenerwowała mnie tym, że wpierała mi, że coś zrobiłam i jeszcze z tekstem, że to było chamskie... tymczasem tak nie było -.- To i tak nie jest szczytem jej możliwości, bo to akurat norma. Najbardziej zdenerwowała mnie swoją ciekawością, dlaczego z moim kumplem idę po szkole na zakupy. Oczywiście według niej szłam jeszcze z Darią co było totalną bzdurą. Ale cóż wiem jedno, ta osoba jest totalnie zazdrosna o moich przyjaciół, wcale jej się nie dziwię, bo mam świetnych przyjaciół :D 

Ten obrazek dedykuje pewnej osobie jeśli czyta tego posta to wie, że to dla niej :P



nic dodać nic ująć :)





"Uśmiechnij się. Jutro możesz nie mieć czasu. "



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz