środa, 25 grudnia 2013

Ten szczególny dzień się budzi...

Już jest!
25 grudnia 2013 r. Święta Narodzenia Pańskiego, inne niż zwykle.
Każde święta oś niosą, są inne. Każde wyjątkowe w swoim rodzaju i takie piękne.
To jest coś niesamowitego, ten czas jest chyba jedyny w roku kiedy wszyscy zwalniamy, odpoczywamy, siadamy z rodziną przy jednym stole i nigdzie się nam nie spieszy. To jest coś pięknego. A tym piękniejsze jak my się do nich nastawiamy.
Dla mnie te święta są inne niż zwykle, jakieś spokojne i radosne. Całkiem inne. Trudno mi to nawet opisać ale są piękne. Chrystus na nowo się we mnie narodził, w sercu mam pokój a jedyne co pragnę to spędzić ten czas z bliskimi mi osobami. Części z nich nie ma już przy mnie albo są ze swoimi rodzinami. Ale i tak czuję ich obecność i jest całkiem inaczej niż zwykle.
Jest pięknie! :) 

Wszystkim Wam czytającym tego bloga życzę wesołych, spokojnych, zdrowych i jakich tylko chcecie świąt Narodzenia Pańskiego!!!


Światło z Betlejem nową światu da nadzieję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz