piątek, 27 stycznia 2012

Dzień kolejny minął...

I minął kolejny dzień tygodnia, miesiąca, ferii, gadania o ACTA... i można tak wymieniać bez końca. Ostatnio w mediach o ACTA jest bardzo głośno, więc każdy raczej wie mniej więcej o co w tym kaman. Nie podoba mi się fakt podpisu ACTA przez rząd... Cóż takie życie, władza sobie obywatele sobie... A a pro po ferii i dzisiejszego dnia to był on nawet ok. Spędziłam go z Olą tak jak wczoraj :) ale o tyle dzisiejszy dzień był lepszy, że moi braci są u babci i jestem prawie sama w domu :D przynajmniej jeden komputer mam na wyłączność ^^ fajne jest jeszcze to, że chłopaki nie biegają po domu i nie hałasują i jest w miarę cicho :D przed feriami myślałam, że w ciągu ferii ogarnę trochę angielski, przeczytam "Stary człowiek i morze" oraz "Pana Tadeusza" a tu nic... Choć Starego człowieka zaczęłam czytać, a do Tadeusza nie mam ochoty . Ale kiedyś trzeba będzie się za to zabrać...

"Żyj i pozwól żyć innym"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz